lördag 21 oktober 2017

Spela sweet sugar smackdown

En del av er vill ha lite info om hur man spelar så här kommer en liten spelfilm :)



Jag klantade till mig i filmen och sa att man inte kan bli uppflyttad till level 2 när man inte har spelat klart sina 3 försök :) men precis det scenariot är tvärtom.
Har man högsta scoret när 49 andra spelare spelat sina 3 försök så är det givet att jag med högsta scoret kommer att vinna även om jag inte spelat de andra 2 försöken. Ingen av de övriga 49 har något försök kvar att få ett högre score så jag flyttas upp fastän jag spelat bara ett försök.
Men om jag inte har det högsta scoret så är det precis som jag sa i filmen, då räknas jag inte i den omgången. 

För alla som är med i YWB är det bara att ladda ner sweet sugar smackdown, välja tournament  och logga in med samma username och password som ni har i YWBappen.

För er som vill spela men inte är med i YWB så gör ni som i filmen nedan 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar