fredag 17 mars 2017

YWB välgörenhets turnering

Open your heart for humanity ❤

Det har blivit dax att kavla upp ärmarna, stretcha fingrarna och ha siktet inställt på turneringsspel😀
Japp, den första omgången går av stapeln om några veckor, och som sig bör, i god YWB-anda!

Vi har skrivit om det såååå många gånger men jag tar det igen....
Det finns en alldeles speciell tanke med YWB... nämligen att vi kan hjälpa varandra att nå framgång....
Framgång kan betyda lite olika för oss människor....
Tak över huvudet, mat för dagen, sjukvård, semester, pengar på banken, en lyxtillvaro....
Ja, ni förstår vad jag menar..... behoven och önskemålen ser olika ut....
Men om jag kan hjälpa en enda människa att få en bättre tillvaro så vill jag göra det!
Och med YWB är det inte ens svårt.... som sagt, hela idén bygger på just det, tillsammans kan vi uträtta underverk för oss alla😍
Och med risk för att bli tjatig;
DET ÄR HELT OCH HÅLLET GRATIS!!


Så, tillbaka till den spännande nyheten!!

En välgörenhetsturnering där prispengarna går till ett behjärtansvärt ändamål❤
Om du tvivlar på ändamålet så kan jag tala om att vi har full insyn i vart pengarna går....
Du och jag tvekar aldrig på att vara med i olika sammanhang där överskottet ska gå till att hjälpa någon person eller organisation.
Det finns en uppsjö av exempel.... bingolotto, postkodmiljonären för att nämna några... Och chanserna att vinna är mikroskopiska...
Här har vi möjligheten att göra en riktad insats för att hjälpa ett barn att få basal livskvalitet så det är väl inget att snacka om, vi bara gör det eller hur!!
Jag hoppas och tror att du förstår vilken enorm potential den här idén har!!
Vi har möjligheten att förändra tillvaron för så många, inte bara för oss själva, så kom igen nu och låt oss få bevisa att det går!!

Och så lite kloka ord från Albert Einstein;
"Världen vi har skapat är produkt av vårt tänkande, och den kan inte förändras utan att vi förändrar vårt tänkande"


Registrera dig för spelen här: YWB


Peace&love
/Kicki



http://bestmlm.ws/moneyapp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar